Digital Fundraising Competition

Digital Fundraising Competition

Harmonogram

1.

Zgłoszenia

do 19.05.2019

 

2.

Prezentacja rozwiązań

28.05.2019

3.

Wdrożenie rozwiązań

07 - 12.2019

Opis

Szukamy rozwiązań i pomysłów z obszaru Adtech&Marketing. Pomóż nam lepiej pozyskiwać środki na pomoc dzieciom.

Aplikacje można składać w ramach dwóch ścieżek:

MARKET STAGE – Jeśli masz gotowe rozwiązanie, zweryfikowane przez rynek, które można wdrożyć w UNICEF Polska i które usprawni proces pozyskiwania funduszy;

IDEA STAGE –  Jeśli masz pomysł na rozwiązanie, które usprawni proces pozyskiwania funduszy w UNICEF Polska;

Szczegółowe kryteria oceny rozwiązań możesz pobrać tutaj.

Podczas Digital Day w Brain Embassy zostanie zaprezentowanych 10 wybranych rozwiązań.

Każda firma otrzyma czas na prezentację swojego rozwiązania
i tego jak usprawni proces pozyskiwania funduszy w UNICEF Polska.

Wdrożenie najlepszych rozwiązań zostanie całościowo sfinansowane przez Partnerów Ambasady Dobrej Woli.

Szukamy rozwiązań, które sprawdzą się w UNICEF Polska.

Najlepsze rozwiązania mają szansę być wdrożone w 33 komitetach UNICEF na całym świecie.

Chcemy by polskie firmy mogły dostarczyć rozwiązanie dla globalnej organizacji humanitarnej!

Regulamin konkursu znajdziesz tutaj.

Dla kogo

Startup ze sprawdzonym i gotowym do wdrożenia rozwiązaniem
Software house tworzący wyjątkowe rozwiązania od podstaw
Agencja z kreatywnym podejściem w opracowaniu skutecznej kampanii digitalowej

Zostań firmą, która dostarcza usługi
dla globalnej organizacji humanitarnej!

Jury

Partnerzy